کوتاه کردن لینک
نوشته شده توسط : عباسی


ابتدا به کار یک وب سایت نو، راز و کله زدن با مقررات بی‌انتهای سئو و مطالعه درباره جدیدترین به‌روزرسانی‌های جستجوگرهای اینترنتی، برای افراد کم تجربه میتواند کاری دلهره‌آور باشد.با این هم اکنون وب‌مسترها می بایست بهبود سئوی تارنما‌شان را از جایی شروع کنند. در این نوشتار ما به پنج ابزار بهبود بهینه سازی اشاره داریم. به علاوه بهتر می باشد بدانید کوتاه کننده‌های لینک یا URL shortener ها میتوانند نقش مهمی در سئوی وب سایت داشته باشند. به چه شکل؟ درین نوشته ی علمی توضیح خوا هیم اعطا کرد.

 

5 ابزار بهبود بهینه سازی برای نو کارها
1. پلاگین‌های سئو
مرورگر فایرفاکس ابزاری به نام بهینه سازی for Firefox دارد که یک کدام از دوست داستنی‌ترین پلاگین‌های بهینه سازی در وب می باشد و بیش از 130 هزار وب‌مستر از آن استعمال می‌کنند.

seo for Firefox معیارها را – بسته به تنظیمات شما – به طور بی واسطه در صفحه حاصل موتورهای جستجو نمایش می‌دهد.

افزونه All-in-One seo Pack برای بهبود بهینه سازی وب سایت‌های وردپرسی گزینه بعدی می باشد. فعالیت با این افزونه برای مبتدیان شل و ریلکس می باشد، هر چندین امکانات پیشرفته‌ای در چنگ توسعه و گسترش‌دهندگان قرار میدهد.

پشتیبانی از Google AMP، تغییر تحول مسیر ورقه‌های پوست به نوشته والد، ساخت اتومات META tags و سازگاری با بخش اعظمی از پلاگین‌های دیگر، مثلا امکان‌های All-in-One seo Pack به شمار می‌رود.

در جامعه افزونه‌های جوملا می‌توانید بیش از 200 پلاگین مختلف برای بهبود seo بیابید که Site Management Plugins به عنوان مثال آنهاست.

برای سایت‌های دروپال هم می‌اقتدار از Scribe seo Analyzer نام برد.

2. Xenu’s Link Sleuth
برنامه Xenu’s Link Sleuth برای در دست گرفتن لینک‌ها، تصاویر، فریم‌ها و پلاگین‌ها ابزار مناسبی است که با استعمال از آن می‌توانید منبع خطای 301 را بیابید.

3. یاهو و موز
در اینجا دو مورد از بهترین ابزارهای بدون‌پول تحلیلگر لینک و پیوند در وب را به شما معرفی می‌کنم: Yahoo! Site Explorer و Open Site Explorer که کاری می باشد از تارنما moz.

با این ابزارها میتوانید اطلاعات جالبی از سایت خود یا تارنما رقبای‌تان به دست آورید.

کشف و محاسبه تمام لینک‌هایی که به سایت شما اشاره می‌کند، کلیدواژه‌ها و لغات مورد به کار گیری در link anchortext، معیار استحکام و قدرت تارنما‌هایی که به وب سایت شما لینک و پیوند داده‌اند و خیلی چیزهای دیگر، حاصل به کار گیری از این ابزارهای کارکشته می باشد.

 

4. تولبارهای بهینه سازی
یک طریق آسان برای دستیابی به معیارهای سئو و ابزارهای تحقیق، به کارگیری از تولبار مرورگرهاست.

در‌این‌حالت‌ مدیران سایت‌ها عوض این که به 10 تارنما و نرم افزار و پلتفرم متفاوت مراجعه کنند، همگی اطلاعات مورد نیازشان را از یک جا – که همان تولبار باشد – دریافت می‌کنند.

SEOBook که کاری می باشد از سئو Aaron Wall، از ابزار بهبود سئو است که هر نوع اطلاعاتی را که شما درباره یک سایت بخواهید بدانید، در اختیارتان قرار میدهد؛ از قبیل اطلاعات پیوند‌ها و نیز معیارهای پیشرفته‌ای همچون تعاملات در شبکه‌های اجتماعی و تحقیق کلیدواژه‌ها.

SEOmoz تولبار بعدی می باشد که که بوسیله شرکتی به همین نام تولید شده است.

Web Developer Toolbar از دیگر ابزار بهبود seo می باشد که مختص گسترش‌دهندگان وب است، سئو سایت ولی برای جدید‌کاران seo هم می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

Web Developer Toolbar به جنبه فنی سئو می‌پردازد و مواردی همچون غیرفعال کردن جاوا اسکریپت، CSS و تصاویر برای دیدن صورت حقیقی وب سایت‌تان از حیث اسپایدرهای اینترنتی به عنوان مثال خدمات آن است.

5. ابزار تحقیق کلیدواژه‌ها
ابزارهای کندوکاو کلیدواژه‌ها یا همان کلمات کلیدی فراوان می باشد و ما در اینجا صرفا به سه نمونه اشاره می‌کنیم:

Google Keyword Tool External
ابزار لغات کلیدی گوگل تیم بسیار مناسبی برای به دست آوردن آمار تعداد جستجو و رقابت بر روی کلمات کلیدی متفاوت است که آیتم به کارگیری بسیاری از سئوکارها و مدیران تارنما‌ها جای‌دارد.

جالب اینجاست که Google Keyword Tool External بخشی از پلتفرم AdWords گوگل محسوب میشود.

Wordtracker ابزار مجانی دیگری می باشد که به حساب آوردن بسیار دقیقی از هر کلمه به شما میدهد و در نهایت رویت کرد بهتری از بازار در اختیارتان می‌گذارد.

Wordtracker داده‌ها را از متاکراول‌ها (MetaCrawler) می‌گیرد، نه از موتورهای جستجوگر.

نسخه پولی این ابزار هم ارائه شده است که ولی چندان به کار ما ایرانی‌ها نمی‌آید!

Keyword Discovery
یک ابزار بسیار غنی است که در بین رشته‌ای‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اطلاعات این ابزار از بیشتراز 200 موتور جستجو در دنیا فراهم می‌شود و پایگاه داده‌ی آن که حاوی بیش تر از 38 میلیارد جستجو است، ماهانه به‌روز میگردد.

تحقیق کلیدواژه‌ها، جستجوی عبارات دارای ربط در هر صنعت، رفع نادرست‌های نگارشی و املایی از هنرهای Keyword Discovery می باشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: